شبکه اجتماعی فرهنگیان بهمن‌ماه راه‌اندازی می‌شود

رئیس مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان:
شبکه اجتماعی فرهنگیان بهمن‌ماه راه‌اندازی می‌شود

رئیس مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان از راه‌اندازی شبکه اجتماعی فرهنگیان در بهمن‌ماه امسال خبر داد.

خبرگزاری فارس: شبکه اجتماعی فرهنگیان بهمن‌ماه راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، سید امید فاطمی رئیس مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری که امروز در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهارداشت: مرکز هوشمندسازی در دانشگاه فرهنگیان ذیل ریاست مشغول به کار است.

وی ادامه داد: این مرکز علاوه بر بحث‌هایی که برای جلو بردن برنامه‌های IT در راستای پشتیبانی فعالیت‌های اصلی دانشگاه انجام می‌دهد، بحث یادگیری الکترونیک ویژه دانشجویان را مدنظر دارد.

فاطمی اضافه کرد: در چشم‌انداز دانشگاه فرهنگیان، بهره‌گیری از فناوری نوین در سیستم‌های دانشگاه آمده است که رویکرد آن آشنایی و غوطه‌وری دانشجو معلمان در فناوری است.

وی به اولویت‌های این مرکز اشاره کرد و افزود: بحث زیرساخت از اولویت‌های اول این مرکز است و اتصال به اینترنت و اینترانت دانشگاه فرهنگیان در اولویت است که دو نقشه کوتاه مدت و بلند مدت پیش بینی شده است و تا اواخر سال 94 بحث اتصال همه پردیس‌ها به فیبرنوری و اتصال به اینترنت نهایی می‌شود.

رئیس مرکز هوشمندسازی دانشگاه فرهنگیان اضافه کرد: دومین اولویت، راه‌اندازی سامانه مدیریت الکترونیکی یادگیری است و فاز اول شبکه اجتماعی فرهنگیان نیز تا بهمن ماه امسال راه‌اندازی خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.