همایش ملی «تربیت معلم» سال آینده برگزار می‌شود

معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان:
همایش ملی «تربیت معلم» سال آینده برگزار می‌شود

معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه از رساله‌های دکتری و کارشناسی ارشد مرتبط با تربیت معلم حمایت می‌شود، گفت: همایش ملی تربیت معلم در سال آینده برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: همایش ملی «تربیت معلم» سال آینده برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس‌، رضا ساکی معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری که امروز در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: در حوزه پژوهشی اقدامات بسیار زیادی انجام شده است که از جمله آن مصوبه‌ای بود که بر اساس آن شرایط و فرصت‌های تحقیقی سایر دانشگاه‌ها به دانشگاه فرهنگیان تامین یافت و مدرسان این دانشگاه که هم طراز هیات علمی دیده نمی‌شدند توانستند از ظرفیت‌های علمی استفاده کنند و از سهمیه مربیان ادامه تحصیل دهند.

وی ادامه داد: بر این اساس مدرسان دانشگاه فرهنگیان می‌توانند مانند سایر اعضای هیات علمی در همایش‌‌های خارج از کشور حضور یابند و از حمایت تا 4 میلیون تومانی بهره‌مند شوند ضمن اینکه این حمایت در همایش‌های داخلی تا 400 هزار تومان است.

ساکی از برگزاری همایش ملی تربیت معلم در سال آینده خبر داد و گفت: مجله تربیت معلم فکور پیش‌‌بینی شده است و افراد می‌توانند مقالات خود را در حوزه تعلیم و تربیت برای پذیرش در این مجله ارائه دهند.

وی از اخذ مصوبه تاسیس دو پژوهشکده در حوزه تربیت معلم خبر داد و گفت: نهادینه شدن معلم پژوهنده از برنامه‌های ما است و از رساله‌های دکتری تا سقف 3 میلیون تومان و کارشناسی ارشد مرتبط با تعلیم و تربیت تا سقف 1.5 میلیون تومان حمایت می‌کنیم.

معاون پژوهشی دانشگاه فرهنگیان، گفت: دسترسی مدرسین و دانشجو معلمان به حدود 2 هزار بانک اطلاعاتی و نشریات علمی و فرهنگی شامل 700 هزار مقاله، 1700 مقاله انگلیسی و 24 هزار مقاله عربی از دیگر برنامه‌های این معاونت است.

وی به تعیین برگزیدگان هفته پژوهش اشاره کرد و افزود:‌ پژوهشگران دانشگاه فرهنگیان 26 اذر در بوشهر تقدیر می‌‌شوند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.