14 دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراکز استانی دانشگاه فرهگیان ایجاد شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان:
14 دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراکز استانی دانشگاه فرهگیان ایجاد شد

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان از ایجاد 14 دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراکز استانی دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 14 دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراکز استانی دانشگاه فرهگیان ایجاد شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام و المسلمین سید امین الله دادگر رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری که امروز در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سال 91 در دانشگاه فرهنگیان افتتاح شد.

وی ادامه داد: در زمینه فعال‌سازی ظرفیت‌های استانی تا کنون 14 دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مراکز استان‌های دانشگاه فرهنگیان افتتاح شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین دادگر با بیان اینکه بسترهای خوبی برای فعالیت‌های دینی در دانشگاه‌ فرهنگیان شکل گرفته است، گفت: سرفصل‌های دینی، سند دانشگاه اسلامی، شورای مشورتی دانشجویی و تحقق کرسی‌های آزاد اندیشی از کارهای خوبی است که با مشارکت دانشگاه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: به‌حمدالله بستر و شرایط مناسبی در دانشگاه فرهنگیان برای تحقق منویات و مطالبات مقام معظم رهبری داریم و امیدواریم شاهد بیش از پیش  تحقق و توسعه رهنمودهای مقام معظم رهبری در این دانشگاه باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.