بودجه ۳۱۴ میلیارد تومانی دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۴

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان:
۷۰ درصد ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان تخریبی است/ بودجه ۳۱۴ میلیارد تومانی دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۴

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۷۰ درصد ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان تخریبی است.

خبرگزاری فارس: ۷۰ درصد ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان تخریبی است/ بودجه ۳۱۴ میلیارد تومانی دانشگاه فرهنگیان در سال ۹۴

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، عزیزالله تاجیک‌ اسماعیلی معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری که امروز در این دانشگاه برگزار شد اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان دارای 98 مرکز شامل 64 پردیس و 34 مرکز استانی است که البته طبق مصوبات و برنامه‌ها، این مراکز باید در ساختار پردیس‌ها ادغام شوند.

وی با بیان اینکه 70 درصد ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان تخریبی است که نشان می‌دهد وضعیت مطلوبی از نظر ساختمان نداریم، گفت: 64 هزار و 535 دانشجو شامل 33 هزار و 919 دانشجوی مرد و 31 هزار و 616 دانشجوی زن در این دانشگاه تحصیل می‌کنند ضمن اینکه 3 هزار و 326 کارمند رسمی و قراردادی در این دانشگاه فعالیت دارند.

تاجیک‌ اسماعیلی به بودجه این دانشگاه اشاره کرد و افزود: در سال 92 بودجه اولیه دانشگاه فرهنگیان ۸۷ میلیارد تومان بود که با اصلاحیه مجلس، 176 میلیارد تومان تصویب شد و چون پیش‌بینی تفاوت از محل درآمدهای متفرقه بوده است، حدود 144 میلیارد تومان آن تخصیص یافت.

وی ادامه داد:‌ در سال 93 بودجه این دانشگاه 154 میلیارد تومان بودجه عمومی بود که به علاوه آنچه از محل درآمدهای اختصاصی پیش‌بینی شده بود، در جمع 199 میلیارد تومان است که پیش‌بینی می‌شود 100 درصد تحقق یابد و برای سال 94 تا مرحله‌ای که بودجه هنوز به کمیسیون تلفیق ارائه نشده است 285 میلیارد تومان به اضافه 29.5 میلیارد تومان برای تجهیز و احداث پیش‌بینی شده است.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشگاه فرهنگیان از موافقت‌نامه احداث پردیس‌ها برای ۱۰ استان خراسان شمالی، قزوین، سمنان، گیلان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، همدان و گلستان  در سال‌جاری خبر داد و گفت: برای سال 94 نیز پیش‌بینی شده است که 10 پردیس دیگر ایجاد شود.

وی افزود: در حوزه اقدامات کوتاه مدت تجهیزات خوابگاهی شامل 5 هزار تخت به همراه تشک‌های طبی و تحهیزات اتاق‌ها مانند فرش پیش‌بینی شده است؛ 6 آزمایشگاه با بودجه 1.5 میلیارد تومان نیز در دست تجهیز است ضمن اینکه 35 خودرو به پردیس‌ها داده شده است و 35 وانت نیز خریداری شده است.

تاجیک‌ اسماعیلی از امضای تفاهم‌نامه با مراکز دانشجویی برای ارائه لپ‌تاپ و تبلت به دانشجو  معلمان به صورت نقد و اقساط خبر داد  و گفت: 420 میلیون تومان برای تجهیزات کتابخانه‌ای پیش‌بینی شد و قرار است با هماهنگی وزارت ارشاد 500 میلیون تومان کتاب برای کتابخانه‌‌ها اختصاص یابد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.