صندوق وام دانشجومعلمان تأسیس می‌شود

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد
صندوق وام دانشجومعلمان تأسیس می‌شود/ تدوین طرح اتاق تندرستی

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از تأسیس صندوق وام دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: اساسنامه این صندوق در حال تدوین است.

خبرگزاری فارس: صندوق وام دانشجومعلمان تأسیس می‌شود/ تدوین طرح اتاق تندرستی

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس‌، سید رسول حسینی معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری روز دانشجو که امروز در این دانشگاه برگزار شد از تدوین، تصویب و ابلاغ آئین‌نامه مراکز مشاوره خبر داد و گفت: تا کنون 20 پردیس دانشگاه بر اساس شاخص‌ها اعلام آمادگی کردند و هفته آینده اولین مرکز مشاوره در استان یزد افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: مراکز مشاوره به سه ماموریت ارائه خدمات به دانشجویان و اساتید دانشگاه، کلینیک مشاوره و ارائه خدمات مشاوره به برون دانشگاه فعالیت می‌کنند؛ ضمن اینکه در نظر داریم طرح صدای مشاوره نیز در آینده ایجاد شود.

حسینی از تکمیل پروژه‌های تربیت بدنی برای دانشجومعلمان خبر داد و بیان داشت: دو تخصیص از اعتبار پیش‌بینی شده انجام شده است.

وی در خصوص طرح استعدادیابی ورزشی گفت: بانک اطلاعات در این خصوص جمع‌آوری شده  است و طرح اتاق تندرستی در حال تدوین است.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان در خصوص خدمات رفاهی و دانشجویی این دانشگاه افزود: راه‌اندازی سامانه میهمانی و انتقال فرهنگیان در دو نوبت از برنامه‌های ویژه این معاونت است ضمن اینکه کارت‌های دانشجوی الکترونیک که چند منظوره است،‌تا اوایل دی ماه چاپ خواهد شد.

وی با بیان اینکه 100 واحد دانشجویی در دانشگاه فرهنگیان وجود دارد ادامه داد: بحث اتوماسیون تغذیه و گیت‌های ورود و خروج از دیگر اقداماتی است که انجام شد.

حسینی از تهیه اساسنامه صندوق وام دانشجویان این دانشگاه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نمی‌توانند از صندوق رفاه وام دانشجویی به دلایل خاصی استفاده کنند صندوق وام ضروری را ایجاد کردیم که اساسنامه آن در حال تدوین است.

وی در خصوص تشکیل شورای صنفی گفت: در حال حاضر 95 درصد پردیس‌ها شورای صنفی تشکیل دادند.

معاون دانشجویی دانشگاه فرهنگیان از ابلاغ آئین‌نامه کار دانشجویی و تصویب ضوابط ایمنی و بهداشت در پردیس‌ها و به ویژه در مجموعه‌های شبانه‌روزی خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.