مقدمات اردوهای ایرانگردی برای دانشجومعلمان فراهم شد

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان:
مقدمات اردوهای ایرانگردی برای دانشجومعلمان فراهم شد

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه مسابقات فرهنگی این دانشگاه به جشنواره‌های فرهنگی ارتقاء یافت، گفت: مقدمات اردوهای ایرانگردی برای دانشجومعلمان فراهم شد.

خبرگزاری فارس: مقدمات اردوهای ایرانگردی برای دانشجومعلمان فراهم شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا صادق‌زاده قمصری معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در نشست خبری که امروز در این دانشگاه برگزار شد‌، اظهار داشت: حوزه فعالیت‌های فرهنگی را توسعه دادیم و در همه ابعاد  در حال فعالیت هستیم.

وی از رسمیت‌بخشی و فعالیت تشکل‌های دانشجویی خبر داد و گفت: از این نگاه که نسخه واحدی برای فعالیت‌های فرهنگی، هنری دانشجو معلمان داشته باشیم، گذشته‌ایم و بخشی از فعالیت‌ها به صورت مشارکتی و برخی نیز به صورت تفویض اختیار به پردیس‌ها پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صادق‌زاده گفت: ارتقای مسابقات رایج فرهنگی به جشنواره فرهنگی دانشگاه فرهنگیان از دیگر برنامه‌های ما است که 4 جشنواره فرهنگی و هنری برای دانشجومعلمان پیش‌بینی شد.

وی افزود: در 17 پردیس دانشگاه فرهنگیان اکران و نقد فیلم جشنواره رشد را داشتیم و دانشجو معلمان مشارکت جدی داشتند.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه به سمت تخصیص سرانه فرهنگی به پردیس‌های دانشگاه حرکت کردیم، ادامه داد: کمیته فرهنگی و اجتماعی مراکز استان‌های دانشگاه فرهنگیان فعال شده است و به سمت جبران نیروهای کارشناس فرهنگی حرکت کردیم.

وی از برگزاری جشنواره فرهنگی ویژه اساتید و فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان در بین دو ترم دانشگاه خبر داد و گفت: انعقاد تفاهمنامه با سایر نهادها، فراهم شدن مقدمات اردوهای ایرانگردی، برگزاری اردوی رویش و برگزاری آموزش‌های مناسب برای توسعه فعالیت‌های دانشگاه از دیگر اقداماتی است که در این معاونت انجام شده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صادق‌زاده با بیان اینکه در فضای خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان برنامه‌های فرهنگی  و دانشجویی توسعه بیشتری یافته است، تأکید کرد: چشم‌انداز فرهنگی ما برای دانشگاه فرهنگیان تبدیل این دانشگاه به حیات طیبه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.